FUUUCK.

när jag kommer hem så börjar jag prova mina nya kläder i olika kombinationer osv.
VAD SER JAG DÅ?!
JAG HAR KÖPT EN JÄVLA HALTERNECK BH!
okej, historien om hur det kunde bli så här.
jag och josse provade och sprang hela tiden ut och in efter andra storlekar osv. den växande kön började bli irriterade
så när jag drog på mig en för liten bh, så sa jag " jag tar en likadan fast en storlek större, de passar nog"
och då har jag tagit fel modell. fast de va också den enda bh:n som hade rätt storlek så annars så skulle jag inte haft ngn bh nu... de är så jävla konstigt, H&Ms bh storlekar!
vafan jag måste köpa 80D!! jag som drar 75C på kappAhl, lindex you name it
och så finns nästan aldrig D-storlekar i bhåarna heller.
och nu var jag tvungen att köpa en svart bh, och de va på H&M jag hade presentkort. INTE EN ENDA SVART VANLIG BH I MIN STORLEK!? VAD ÄR DET FÖR VÄRLD?!

död åt h&m's underklädesavdelning.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback