min önskeplåtning!



vinn en plåtning  med hanna!

I priset ingår minst 4 digitala och redigerade bilder, smink och hår av Susan och viss styling av mig och Susan. Värde ca 2400 kr.

Det ni ska göra är alltså:


1. Kom på hur du skulle vilja bli plåtad.


2. Skriv ett inlägg om det och lägg till en bild av dig själv (det behövs ingen superbra bild, en mobilkamerabild går bra). Låt inlägget ha rubriken "Min önskeplåtning". Och lägg gärna till tävlingsbilden här ovanför. :)

3. Skriv en kommentar här där du länkar till ditt inlägg med "Din önskeplåtning".


4. Sitt på nålar tills den 24e då vinnaren utses.


Du måste vara över 18 eller ha målsmans tillstånd.

Har du ingen blogg går det bra att skicka ett mail med rubriken "Min önskeplåtning" till [email protected].


om jag skulle vinna så skulle jag välja mellan tre alternativ:

1. fota i "snödrottningtema"
jag tänker is, silver, snö, diamanter..
:)

2. fota "lover-bilder"
jag och min pojkvän, very plain
svart vita grova vackra bilder på oss tillsammans, med bara vit bakrund.

3. jag och min pojkvän i en stor säng med fint överkast.
lite mer lekfullt. jag tänker mig att jag har ett fint nattlinne och han snygga kallingar :)




Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback