Torsdagen

heej!
har precit ätit, spaggetti & köttfärssås. och jag som skulle köra LCHF...
men jag ska skicka på pappa en inköpslista senare, så börjar jag på riktigt imorgon!
Dagen idag känns som den har gått jättesnabbt,
biologi & sedan matte utan lärare.
lunch.
högskoleinfo & sedan ner till rosvalla och öva på dansen!
det var också några grupper som visade sina danser, not too bad.
aven om två av fyra var flumdanser :P hehe.
vår grupp har en hiphop, RnB dans så.. lite skillnad är det ju :P
gäller att träna som fan så det ser snyggt ut!
snart ska jag sätta mig och läsa lite i Eclipse.. tredje boken i "Twilight serien" eller hur jag ska säga :)
dock på engelska, men det är no problemo :)
men puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback