vad händer?

bakrunds info: jag har haft för ont i halsen för att kunna träna på kanske en månad.
vi har också fått ny tränare.

jag fick ett mejl igår som handlade om mitt fotbollslag. det var från en annan tränare i klubben som frågade sig varför så många hade bytt klubb, och om ingen hade någon lojalitet mot Harg.
vaaaa tänker jag, vad häänder?!
sen läser jag i tidningen om att flera spelare har gått över till TUN, BIS osv..
då pratade jag med alex i min klass, lagkompis.
tydligen så har hela den äldre generationen bytt över till andra lag av olika anledningar.
typ att vi har ny tränare, eller att dom tror mer på det andra laget.
så nu står vi utan div. 3 lag, och kanske inte ens ett div. 5 lag.

VAD FAN HÄNDER?

jag vill inte byta klubb igen! och jag vill inte ge upp fotbollen, fotboll är lycka!
nej jag tänker iaf visa min ståndpunkt och träna varje träning ÄVEN om jag är sjuk! för jag vill verkligen inte att laget ska läggas ner!

over and out!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback