Night, the sharpens.

hello.
när jag hoppade av bussen så åkte jag & mamma till Hugséns. där sysselsatte jag mig med att baka två saffranskakor (mjuka) och en toscatårta. dock inget fika för oss, för det var till hockeyn. och en kaka som jag ska bjuda italienska gänget på imorgon :) julstämming! dom hade en asfin form med en tomte, hehe. klart man tog den liksom. tror t o m att jag ska vara så givmild att jag köper en falska must imorgon! jag är nämligen lite rädd att kakan blir torr.. men juligt, de ska vi ha! nu har jag kollat på den nya serien 90210, pretty good i think. men inget som man blev helt fast vid, som gossip girl, hehe. jag har tagit myyyysbilder på bl a mina favvisar julmust & snön idag, men orkar inte gå och hämta kameran, ni får se imorgon :)

puss på er . <3



förra vintern kom lite tidigare.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback