OM MOI

OM JUST DIG
Fullständigt namn: Madeleine Maria Lundin
Född: 1992
Bor: Bettna (snaaart trosa:D)
Familj: Mamma, pappa, Josefin 15, Kevin 9, Stephanie 7.
Intressen: Rida, Fotboll, annan sport, musik, sjunga, dansa, party, pussas, mysa, :D
Skola: Nyköpings Enskilda.


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
Saknat någon: Ja
Ångrat något: JA, (skulle inte tagit den där kladdkakebiten..)
Ljugit: Nej, det tror jag inte.
Svikit någon: Nej, tror inte såå.
Känt dig sämst: Ja. som fan.
Gråtit: Ja.
Skrattat: Ja, det har jag.
Varit sjuk: Ja
Varit utomlands: Nee
Träffat någon som du chattat med på datorn: Nej, alltså. ingen jag inte känner sen innan :P


KÄNSLOR
Gråter du ofta: beror på, går i perioder.
Skrattar du ofta: perioder som sagt.
Hur känner du dig just nu: Julstämming!
Hur har du mått senaste tiden: upp & ner.
Har du funderat på självmord: Ja
Har du någon/några hemlighet/hemligheter för dina föräldrar: Ja, vem har inte det?


KÄRLEK
Funnit kärlek denna månad: Ne, har den.
Blir du lätt förälskad: Nej, inte alls.
Är du kär i kärleken: Nej, kär i tobbe!
Tror du på ett föralltid: JA
Är du förälskad just nu: JAAA
Hur många har du varit tillsammans med den här månaden: EN.
Hur många gånger har du strulat denna månaden: Ingen?
Har du blivit sårad av kärleken: Ja, det har jag.
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja.
Ska en kille vara söt eller het: söt när han är gullig, het när han är sexig?
Ska en kille vara lång eller kort: Längre än mig.
Ska en kille vara blond eller brunett: Spelar ingen roll.


UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: Blondin
Ögonfärg: Blågrå typ.
Långt eller kort hår: Mellan.
Snygg eller ful: Vad tycker du? jag tkr oftast ful. men är nöjd ibland iaf :)
Nöjd över dig och ditt utseende: NEe
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker: ngn ggn ibland.
Har någon sagt att du borde bli modell: NEEE
Har du långa naglar: nagelbitare
Sminkar du dig: Ja, men oftast inte till skolan. för jag är lat & trött på mornarna.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback