söööndag. :)

hejsaan. sov skitdåligt inatt, somnade inte ordentligt förän vid halv 7 :S
sen vaknade jag vid halv tolv av att josse ville ha skjuts till flen.. så de va bara att åka, och nu har jag precis kommit hem. pappa har ännu inte kommit hem, men sen blir det nog fika. tror inte det blir ngn träning för mig idag heller, känner mig inte helt bra i halsen. kommer ju bli sjuk om jag tränar, jag kan ju fan aldrig ta det lungt när jag tränar fotboll ;)
dagens  lunch = gårdagens taco resten! :D de bästa, hehe :) nej, men ska läsa lite nu, lånade böcker på bibblan igår :D jag är överlycklig för att ha ngt att läsa, nörd som jag är :D
hehe, puss! ♥



Kommentarer
Postat av: helene

sötunge! ;)

2008-11-10 @ 10:53:24
URL: http://helenelingvall.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback