Träning på G.

hejsan hejsan hejsan :)

åååh, just nu ser jag jättemkt fram emot att köra skiiiten ur mig på gymmet imorgon! jag och katarina ska dit innan skolan, lääär bli bra! sen bastun på de. mys.
måste bara komma ihåg att sätta på den innan jag går ner denna gången! hehe.
det finns en maskin som jag fullkomligt älskar på F&S.
den heter "Full body trainer" Troor jag. men vet inte. man förbränner iaf typ 650 kalorier i timmen, fast de beror på hur snabbt och hur tungt man kör.Faaan va den är jobbig. men jag älskar den med hela mitt hjärta, för ingen maskin kan få en så knäsvag och få blicken att bli helt dimmig.  U N D E R B A R T. faktiskt.  så om ni ser någon svettig köttbulle på F&S  som tränar för glatta livet imorgon runt 8, då är det jag.

/ Kötbullsmadde.

Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos!

2008-10-23 @ 19:47:30
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Katarina

De ska bli UNDERBART :D <3

2008-10-23 @ 21:53:43

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback