jävla hälsoarbete.

Nu dör jag.
jag har bara skrivit G-delen på idrottsarbetet, men instruktionerna är så flummiga så jag ORKAR inte göra mer nu!
gud vad jag hatar att plugga.
jag funderar starkt på att ångra mina valbara kurser och mitt utökade program. om man nu kan de.
va fan ska jag med matte D och kemi B till liksom? jag kommer aldrig gå en utbildning där jag behöver de, har jag kommit på nu.
då måste man väl få ändra sig? eller?... åh jag vet inte! vågar inte säga något till vår dampiga rektor.
nu ska jag läsa igenom biologin, och idrotten får fan bli sen!
hejpa!

Kommentarer
Postat av: Johanna Lindahl

Madde vad du än gör, Ändra nu i tvåan ! I trean blir det en massa extra krångel om sista datum, och "du har läst för mkt av kursen redan" massa skit.. om du vill byta bort det lr ta bort det helt ändra nu ett tips ;) hihi <3

2009-04-16 @ 20:02:43

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback