Augusti?

wolli boollli!
kan inte fatta, de är redan 2 augusti! jag börjar fan skolan om 21 dagar!!
sjukt.
igår spelade jag cup hela dagen på rosvalla, gick väl bra med tanke på att alla andra lag utom ett spelade i flera divisoner över osv. och att vi bara hade tre ordinarie damspelare, så egentligen spelade vi en damcup med vårat flicklag..?
jaja.
min fot höll iaf nästan hela vägen fram, spelade 2 min i sista matchen sen kände jag att de va dags att gå av, när man började vricka till och blev skiträdd att skadan skulle gå upp igen..
idag blir de grönan och kanske att man stannar kvaar och lyssnar på Lady Gaga, beror på vad pernilla säger!
och för första ggn på två månader ska jag faktiskt ladda kameran. hehe :)

puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Meh! Sluta påminna om att skolan börjar :(

2009-08-03 @ 02:08:58
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback