I fell in love last night, and I was dancing the whole way home.

god morgon :)
klockan närmar sig sju och ska snart gå till bussen
igår var de PA, shopping av nödvändiga saker och fotbollsträning.
jag köpte två böcker på engelska, den ena sååå fin, den andra verkar grym!
visar bild i eftermiddag när jag kommer hem.
köpte även hårfärg som ifick sitta i 30 minuter och ge mitt hår en annan färg.
my original.
va skiträdd helt plötsligt att de skulle blir grönt, även om jag aldrig fått de förut.
nojade och granskade i spegeln, och jag TROR de inte är ngt grönt.
he-he.
idag blir de mer PA sen träna ¨på F&S sen hooome.

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bild på nya håret babe

2009-08-26 @ 12:55:58
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback