överfull, flödar,


söndag kväll och jag sitter och tittar på bilder, filmer och tänker på minnen.
blir nostalgisk, skrattar för mig själv och känner en sådan kärlek till så många människor just nu.
sitter som ett fån och flinar och vill bara krama alla!
puss!
men så brukar det vara när jag sitter ensam med mig själv och mina tankar för länge.
för en liten stund känner jag mig problemfri.

helgen då, hur har den varit?
fredagen var lucia med clueless ettor, städa och hästa med siri innan malin kom och vi hoppade in i bastun.
vi blev 2 kilo lättare pga all hud som föll av oss, släckte törsten med ÖÖL och sen firra jag & siri kanon middag (Y)
sen skämdes vi ögonen ur oss för Eriks flickväns skull.
vi skrek och hundarna skällde.

lördagen vankade jag & siri sent.
sen gick vi ut och kände oss hurtiga i den klara, kalla lördagseftermiddagen.
Siri fick chokladmassage och jag sov i en hängmatta en stund, sen släppte jag av den jäveln så hon kunde åka tåget till sthlm.

åkte hem i snöstorm, !!
sen chillaa

idag då. då jag har fika med sandra på hannah's, godaste ciabattan!!
sen gick vi på stan (hahah)
och jag pickade upp kevin och vi åkte hem och gjorde julklappar.
(ja, gjorde. jag ska ge alla julgodis i år!)

och nu sitter jag här och orkar inte plugga.

utan jag ler stort och är glad att jag har ett liv, som jag faktiskt lever också!

puss på er, ni alla 5 läsare har en väldigt speciell plats i mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

sötnos<3

2009-12-16 @ 17:41:32
URL: http://sandrastrawberry.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback