100 saker som du kanske inte visste om mig.

1. jag började tidigare i skolan, så jag är ett år yngre än alla (nästan, ellen & Alex är 92or också!) i min klass.
2. varje morgon när jag vaknar har jag en jättetova i bakhuvudet.
3. jag har "ankfötter" korta och breda
4. mitt bästa ämne är engelska, men de roligaste är gympa!
5. tobias kallar mig för Madde-Len för han tkr jag har så len hy!
6. Mina första riktiga bästa vänner halv-mobbade mig
7. Jag har ridit sen jag va sex...
8.. .och tävlat sen jag va elva!
9. jag har haft en ponny i alla kategorier, dvs Aponny, B-ponny osv.
10. vissa av mina naglar är "bulliga"
11. jag höll på med dans, konståkning, fiol, fotboll, scouter, ridning och sång ett tag samtidigt?
12. jag har dåligt självförtroende..
13.men jag älskar att stå på scen!
14. när jag var liten var jag värsta sortens teater apa.
15. jag hatar att plugga, men valde en plugglinje.
16. jag älskar att pilla folk i håret
17... och att klämma pormaskar.. hehe.
18. jag älskar spenat.
19. och after eight!
20. jag har kört snart 3000 mil i min moppebil
21. jag är döpt efter prinsessan!
22. jag är urusel på att städa
23. men bra på att laga mat & baka!
24.  på vårterminen i sjuan lyssnade jag bara på Ebba Grön
25. jag spelade fiol i fem år, och tränade hemma typ 10 ggr.
26. jag spelar helst högerinnermittfält eller forward på fotbollsplanen.
27. jag har ridit på en svindyr häst.
28. jag har träffat alla mina ryttaridoler som jag hade när jag var liten.
29. jag har spelat i 4 olika fotbollslag.
30. jag blev kär i min pojkvän direkt.
31. min favorit film när jag var mindre var Ronja!
32. vi har haft 6 knäppa katter & 1 bra.
33. jag längtar tills jag får barn, hormoner?
34. jag älskar att läsa
35. jag är fast i gossip girl & one tree hill
36. mina föräldrar är skiljda sen ett & ett halvt år tillbaka
37. mina systrar och jag är inte alls lika varandra
38. förut ville jag bli reseledare
39. efter studenten vill jag flytta in med min pojkvän
40. jag är bäst på att göra wok
41. jag har alltid tyckt om mitt namn
42. god mat i skolan kan göra min dag
43. jag gör nästan aldrig läxor eller jobbar hemma.
44. jag fick 265 poäng i nian
45. jag fick mitt första IG på prov i spanska i ettan. det andra i matte i ettan, Matte B. thats it.
46. jag orkar oftast inte skriva med ngn på msn.
47. min första lunar hette Diskogirl
48. jag suger på handboll
49. Jag tycker öl är asgott.
50. Min lillebror har samma nummer på sin hockeytröja som jag har på min fotbollströja #2
51. Den här sommaren planerar jag att tillbringa mkt tid med min bästaste vän genom tiderna.
52. min pappa har spelat Div 1 hockey. eller va de allsvenskan?
53. Jag skaffade min första blogg för tre år sedan
54. min första msn hette super_madde92
55. när jag va liten hatade jag fil, sa att jag var allergisk mot de.
56. min första ponny hette Gullviva
57. Jag lärde mig läsa och skriva när jag var fyra
58. jag har gjort MENSA testen felfritt
59. jag älskar att bli killad på ryggen
60. jag hatar att köra moppe.
61. jag tycker inte så mkt om chips & surisar
62. lakrits och choklad är mina favoriter!
63. jag förlorade oskulden när jag var 14
64. min första kyss var hemsk, "fisk munnen"
65. jag blir stressad av att inte göra någonting alls.
66. jag har uppträtt för 3000 personer
67. Närjag var mindre så läste jag hellre än att leka
68. Jag har velat dö flera ggr
69. och nästan gjort de flera ggr också!
70. jag tycker allahjärtansdag är överreklamerad
71. jag älskar julbord!
72. jag hatar att fylla i januari
73. jag ska flytta för åttonde (?) gången i sommar
74. Jag vill ha två-tre barn
75. jag älskar smink och att sminka folk!
76. min namnsdag är den 22 juli
77. mitt värsta ämne i skolan är fysik
78. Jag kommer läsa totalt 2750 poäng i gymnasiet. de som är vanligt är 2500.
79. Jag älskar att sova, länge!
80. Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor.
81.... men när jag var 12 ville jag bli arkeolog.
82. jag älskar att läsa historiska böcker, om tex medeltiden,
83. Jag såg båda Arn filmerna på premiär dagarna.
84. Jag trivs bättre i hus än i lägenhet,
85. min första pojkvän dumpade jag på sms.
86. nästa dumpade jag i skolan inför massor av folk..
87. båda mina föräldrar är födda -66
88. jag har klaustrofobi
89. och spindel fobi..
90. när jag var mindre, lekte vi tjuv och polis över hela bettna.
91. iste med persikosmak är min favorit dryck
92. jag tycker inte om mjölk
93. Jag hade en Esmeralda barbie när jag var liten, de va min favorit
94. jag tyckte pinoccio var otäck när jag var liten.
95. Jag har fyra hål i öronen + ett igenväxt
96. jag har haft samma halsband nästan hela tiden i två år.
97. Jag är en riktig Slösa.
98. Ett av mina första ord var  "tårta"
99. jag hade en mega glugg när jag var liten, alla fyra framtänderna var borta. men jag kunde fortfarande vissla.
100. jag är extreeemt kär.

Kommentarer
Postat av: helene

ahhha hur fan kommer du på allt?, kul att läsa :P mycket man inte visste om dig madde-len :)

2009-02-05 @ 09:28:54
URL: http://helenelingvall.blogg.se/
Postat av: du vet vem

varför gör du aldrig wook till mig rå :(

2009-02-05 @ 21:44:58

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback