"Åh nej det är söndag redan!"

hello partypeople.

jag har nu sett alla tillgängliga avsnitt av lipstick jungle, snyft.
vill ha meer!
min helg har varit bra, tobias kom i fredags och vi åt på max, vår favorit restaurang och myste sönder framför tv:n!
lördag, skit väder ville aldrig gå upp typ.. men vi drog oss ner på stan och tobias klippte sig hos charmtrollen på Michel's. grr på den vaa.
senare på kvällen blev de födelsedagskalas hos chrille, lagom vad är det?
roligt, även om jag & babe åkte hem tidigt.
idag, mysa mysa älskar att vakna upp bredvid min älskling! <3
sen iväg till ishallen där jag stod i kiosken och tobbe spelade match, han va grym!
men flen förlorade surt med 3-2. attans.
när jag kom hem var jag för slö för att fixa ngt att äta, så nu ligger jag här hungrig.

S K Y L L  M I G  S J Ä L V.

bilder från gårdagens bravader kommer upp på bdb inom koooort.



Kommentarer
Postat av: Hexagon

Dom är verkligen heta där på Michel's!

2009-01-27 @ 17:45:36
URL: http://hexagon.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback