Depp? Jepp.

åååh, nu är jag super depp.

allt känns bara skit.
är så jävla trött på skolan, har ont i halsen igen så jag kan inte spela gästabudsbollen (inte kunnat tränat tillräckligt mkt)
det är mörkt, det är kallt, jag suuger på allt (rim)

och som ett jävla körsbär på toppen, jag kanske inte får träffa tobias i helgen, min älskade som jag saknar mer än vad jag skulle sakna mina ben OCH armar om dom var borta. ligger i sängen och stirrar upp i spegeltaket och bara rå deppar. vad är det för vits att hålla på? varför stressa upp sig för skolan och försöka få bra betyg, jag kommer ändå hamna i kassan på ICA resten av mitt liv.
Varför hålla på och träna hela tiden, jag kommer ändå aldrig bli bättre än en div 5 spelare eller kunna tävla högre än LA.
varför gråta över hur ensam man känner sig i sitt mörka rum, när man ändå alltid egentligen är ensam?

jag har tappat sugen rejält.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback