Max Hamburgare <3

WOHO! ´DOM SKA BYGGA ETT TILL MAX I NYKÖPING!

Max är så mkt bättre än McD! LOVE MAX!!

hehe.


nu har jag precis ätit, men kände typ ingen smak för var bedövad  tungan av halstabletten som jag tog tidigare..
om en liten liten stund ska jag åka till skavstahallen och springa skiten ur mina träningsvärkande tegelstenar till ben, de ska nog gå de med. Vi ska träna i dom lines som vi ska spela på Gästabudsbollen, mindre än två veckor kvar nu!
jag längtar, otroligt längesedan jag spelade match!
alla nyköpingslag hamnade i samma grupp, förutom vi.
vi kom med ngt norrköping, typ nävekvarn osv.  hehe, då kommer vi iaf vinna ngn match, nävvisarna spöade vi skiten ur senast.
nej nu så, moppebilen here i come!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback