onsdag

åååh, hungrig!

har hunnit haft kemi, sovit lite i soffan, hehe.
är så sjukt trött hela tiden, vad är felet?
snaaart har jag engelska, sen fett hål, sen specialidrott där vi ska hålla en "lektion" på tio minuter anpassad till olika
åldersgrupper. Min grupp har 7-9 år, ska nog gå braa :)
sen hem, slänga i mig något snabbt sen dirr tillbaka till nyköping för fotbollsträning. träningsvärk, jag välkomnar dig!
funderar på att sova i nyköping, för träningen slutar 21.00... men kanske inte. får se helt enkelt!

jag saknar dig så sjukt mkt. <3

hela helgen är ren nu iaf, för de blir ingen cup för mig.. har inte kunnat träna tillräckligt mkt pga sjukdom osv, så jag får inte spela.. så de känns lite surt. fast de kommer fler cuper, men saken va ju den att man hade taggat och planeraat. '¨
men de löser många problem iofs :)

men nu börjar engelskan, puss!



Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback