ordbajsar

här sitter jag nu, i matrummet. i lurarna hörs muse och jag huttrar lite, för visst är det lite kallt.
jag funderar över vad som är viktigast artt spendera pengarna på när dom kommer nästa vecka, minneskort till mobilen eller en hårklippning eller ett paket slingblekning?
det återstår att se.
jag har fått över några bra låtar på mobilen, så imorgon kommer matten gå fort! mkt dyster musik just nu, men de hänger ihop med årstiden.
idag har jag avnjutigt delikat mörk choklad, alltid när man ska välja godis så ser den ljusa med daim i eller ngt mkt godare ut. man bir mer sugen, man tänker att mörk choklad är så tråkigt. men när det väl kommer till kritan, då är mörk min favorit ändå.

jag längtar tills Twilight kommer ut på DVD i slutet på februari.. åh.
och jag längtar som fan tills New Moon kommer nästa höst, med typ tre ggr så stor budget som föregångaren.
det blir intressant att se, jag vet redan nu att jag kommer storböla hela filmen, hur dåligt dom än gör den. om det är så dåligt, så tjuter jag väl för den suger så mkt och att hatar den jävla regissören som förstörde en fantastisk bok.
ja har läst alla böcker två ggr, men funderar starkt på att läsa fyran igen, gjorde så otroligt mkt för min engelska. heltsjukt, kunde bara formulera mig bra på engelska minst en vecka efter jag hade läst den första ggn. och då mina vänner, hade jag läst ut den på en dag.
En betydligt närmare sak än den andra filmen som jag längtar efter, är boken som jag ska låna på bibblan på fredag. can't wait.

nu har jag skrivit ner mina tankar i ca tre minuter.

enjoy, or don't.

pussis


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha! iste, våran kärlek!<3

2009-01-12 @ 21:13:01
URL: http://hexagon.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback