The Host

hello! kom precis hem och la mig tillrätta i sängen ;) ska inom några sekunder öppna boken som jag lånade på bibblan idag, nämligen The Host av stephenie meyer!
steph, som har skrivit the twilight saga innan, säger att boken är " a science fiction for people who doesnt like science fiction"
hehe. har läst kanske 50 sidor i den och den verkar bra! jag älskar ju twilight böckerna så..
Men det har varit en lång väg för att få den här boken.

2 januari: hör talas om boken
8 januari: letar på bibblan, men är utlånad. reserverar den då.
15 januari: ska boken lämnas in = jag ska få den
16 januari: jag går till bibblan, boken är försenad, jag beter mig som en dödsdömd person.
27 januari: jag får mejl om att boken äntligen kommit in
28 januari: jag har den!

så har velat läsa den i 26 dagar, synd att den kommer ta slut på mindre än två..



Kommentarer
Postat av: NIKI

j just det den finns ju också :D den vill jag se

2009-01-28 @ 20:37:09
URL: http://niczue.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback