torsdag

vaknade knappt idag. men drog mig ur sängen och åkte till skolan. där sov jag mest och när jag kommer la jag mig och läste, två minuter senare sova jag. men nu är jag alltså vaken, de va skit mörkt när jag vaknade, och jag tänkte "shit, de är mitt i natten"  hehe.. sov i rediga 3 ½ timme! behövdes. nu ska jag läsa lite mer, börja på en ny bok, Parfymen.
finns också som film, men den har jag inte sett. ÅH! imorgon ska ajg till biblioteket och låna boken jag har reserverat, har stoora förväntningar på den! hoppas den är bra!

nej, som sagt. läsning!


Kommentarer
Postat av: jonna

jag har så svårt att ebtsämma mig om edward är snygg eller ful. I filmen är han oftast skitsnygg och utanför filmen absolut inet fin. Vad tycker du=;)

2009-01-17 @ 13:42:21
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback