trött.

heeej.
är skittrött, orkar inte ta itu med disken som står och väntar.. vill bara sovaaa.
vi gick o la oss runt hlv fyra igår, sen gick jag upp vid nio och började städa.
sen till nyköping för att lämna av pernilla & lollo och sen sälja lotter på ica.
och nu är jag hemma.
är heees och har typ tappat rösten hetl!
såjag håller käft.

men det var trevligt igår, mys! hehe.
jag fick ett par skitsnygga skorav pernilla och en sminkkurs på MakeUp store av tjejernaa, TACK GULLISAR <3
imorgon väntar de riktiga firandet, med julbord light (min önskan) och raggartårta!
jag hoppas verkligen att det ligger en mobil i ngt av paketen, min går inte att ladda just nu, och ibland går det inte att ringa... dumma telefon!

'men nu ska jag slöa lite till tv:n!

puss!

Kommentarer
Postat av: Hexagon

Tack för kvällen sötan! :)

2009-01-12 @ 20:04:05
URL: http://hexagon.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback