22 juli - NAMNSDAG!

hejsan hejsaaan!

sitter på jobbet, och har skit tråkigt! jobbar från 9, och vid 10 så har man läst att bloggar värda att läsa, kollat in bdb och fb..
segt !
men slutar vid 14 och då ska jag åka till pöörni <3 :)
de var år och dar sedan jag var där, så de ska bli kul, hihi:)

btw, Det är Madeleine och Magdalena idag, HA! WUU NAMNSDAAG. ;)


så här snygg är jag på jobbet.



finns verkligen inget tråkigare än mitt jobb. antingen sitter man själv och kissnödig i en kiosk som har en kund per timme typ.

eller så sliter man och mestadels städar SJÄLV äckliga hotellrum, med hår i handfaten och bajsränder i toan.

fy fan, men sommaren är snart slut! både bra och dåligt, pallar inte skolan äään. :/


men pernilla jobbar också idag, så hoppas på en gemensam lunch =)

sen tar vi moppebilen ut på äventyr, till sötälje! jag har min ljudbok och pernilla får läsa i min sofis mode ;)




snyggingen som jag gärna delar säng med ;) <3



men nu så, ska jag stirra ut i luften lite till!!
hehe

puss!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback