Frustrerad

jag känner mig arg och trött, frustrerad. men jag vet inte på vad.
vill bara skrika och ta sönder något. utan anledning?

haha. min chef ringde " hej är du på väg?" jag skulle då tydligen jobba som pernilla trodde.

1. jag har inte fått någon som helst info som alla andra får

2. och verkligen ingen info om att jag ska jobba

3. hon har gett mig mkt mindre jobb timmar än hon hade påvisat "du har jobb hela sommaren"

4. jag blir irriterad på att hon är så virrig.

så nej, även om pernilla förvarnade mig så åktejag inte till jobbet, för jag jag verkligen behöva sätta en spion på att få veta om jag ska jobba?
tror min chef att jag har ett sjätte sinne?
tydligen. men hoppas iaf att hon har lärt sig att RINGA innan jag ska jobba. helt mer än 5 min innan också, när man är i bettna.

hööhö.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback