Fredag?

aloha mina vänner!

de regnar ute, men de är faktiskt mysigt.
har nyss kommit hem efter att ha gått med pernilla till bussen, och snart ska jag fixa mig för att åka till jobbet.
knattematcherna gick bra igår, en vinst och en oavgjord :)
sen åkte vi till trosa, där kvällssolen var underbar och köttfärssåsen chilikryddad.
jag spenderade kvällen med att vara seg som en godisråtta och ligga och kolla på film eller checka in fb.
sen vid tolv slaget kom en vacker liten pernilla hit, vi pratade och somnade till silent hill, lite creepy sådär.
har fortfarande inte sett hela, lyckas alltid  somna typ.
funderar på att göra ett nytt försök idag efter jobbet kanske.
det känns som att de kommer bli en vääldigt lugn dag, pga vädret.
men hoppas inte de, de är så tråkigt.
Pernilla hade pratat med vår chef igår om att vi skulle få jobba samtidigt så mkt som möjligt i sommar, vilket vore skitbra då porrisen ska bo hos mig väldigt mkt :D
jag är överlycklig över de, kommer bli så najs!

puss på dig, <3

men nu ska jag inta något i matväg så jag inte hungrar ihjäl sen!

pussis

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dej

2009-05-23 @ 11:42:00

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback