we will always be together.

hejsan
har intagit massor med D-vitamin och mår super.
sörplar just nu i mig näring i form av hallon, banan, lite multivitaminjuice och naturell youghurt. mixa, åååh underbart.
så lätt det kan vara ibland.
om två timmar kommer josefajn hem och då ska vi åka in till nyköping och göra stan.
jag vet fortfarande inte vad kvällen kommer innebära, men kan ju bara hoppas på de bästa.
känner ett sug efter bio, men har ingen att gå med, och nej jag är inte en sådan självsäker person som går ensam på bio.
nej, nu blir de lite mer sol tror jag.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jag! jag går lätt på bio ensam.. bara det är twilight så :d

2009-05-17 @ 11:19:22
URL: http://josefajnlundin.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback