är det bara jag?

en sak som jag länge misstänkt är att jag ser ofarlig ut.
ta inte detta fel nu, utan låt mig förklara.

vääldigt ofta om jag åker buss eller tåg så får jag en främmande granne som sätter sig brevid mig.
inte mer med det kan man tycka, innan man börjar analysera saken.
igår tex var hela bussen full med en-sittare. jag satt i mitten ungefär med stor väska och en påse. framför mig satt en kille utan väska på andra sätet, och snett bakom mig satt en tjej med en mini väska.
men nej,

"Hej kan jag sitta här?"

varför just mig?
varför inte bimbon med höööga klackar och 10 cm smink där bak?
varför inte killen med lite för flottigt hår?
varför inte den lilla tanten som läser en pocketbok?

nej. för jag är en buss-polare-magnet.


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Det är ju för att du är så söt :D

2009-11-03 @ 22:08:37

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback