twilight + new moon kvällen.

vi började med att åka från skolan vid halv fem
pillade med gps:en ett bra tag innan problemet löste sig självt, den hade ingen signal!
det gick smidigt och bra att hitta till medborgarplatsen, lite nervös stämning i luften, men de  gick bra.
sen började problemen, hur fan svårt kan de vara att hitta en parkering som man kan inte barastå på, utan också
kunna köra därifrån när man vill? (p-hus suger)
men efter en timme har en bil lämnat en fiiin fiin plats åt oss, bara några 10-tals meter att gå, och gratis!
malin var asbraa och fickparkerade in, and we were good to go!
vi fick lugna stackars uppstressade malin med burger king.
sen anslöt siri och vi went to the candyshop (duuhduuh)
underground-coop extra, haha.
sen hitta vi fram till bio och satte oss och väntade.
vi köpte störstapopcorn byttan och jag slörpade i mig 800ml cola.
innan twilight började så lottade dom först ut goodiebags, 5 st. (tygpåse, tröja, soundtracket, affisch)
plats 140 fick en.
madeleine lundin satt på den platsen.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så när filmen började så hyperventilerade jag lite.
jag lutade mig öcer till katarina och sa
"om någon skriker till den här filmen, som dom har sett 100 ggr.. då ör dom riktigt puckade"
och ca 20 skulle jag tro var puckade.
dom skrek t o m när carlise skulle behandla bella på sjukhuset.
sen en paus emellan men en milslång toa kö, hm jag höll mig.
sen började den, NEW MOON
och den var underbar!
mycket bättre än sin föregångare, och man såg att budgeten hade höjt massor
vargarna va grr, as bra teknik där!
men ska inte avslöja för mkt, bara att dom föjer boken så bra!
efter filmen gnuggade jag mig i mitt tårdränkta ansikte, och vi reste på oss och gick mot bilen.
jag och malin lyssnade på min nyvunna skiva på vägen hem, medans siri och corris sov lite därbak
kom hem vid halv 4 typ, och slocknade brevid siri-piri.
vilken kväll, tänkte jag medans jag log och slöt ögonen.


bilder, de får ni gå på malin om, she has them.
<3

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback