Regndans?

hejsan
ligger i sängen och vägrar bli sjukare, därför skippade jag skolan idag så jag blir lite bättre imorgon!
förhoppningsvis.
men när man ligger här med Dan Browns nya bok, då är de något som saknas..
en kopp te kanske, men mest av allt REGN!
fy fan vad jag tkr de är mysigt när de regnar och man ligger och kurar under täcket
så pliiiiz God, let it rain!

igår dog mina hörlurar. trolig dödsorsak - överkörda. mördare? inte jag , inte jag, DE VA IINTE MENINGEN.
fy fasen!

tur att dom hade blivit slitna och fula.


men nu ska jag fortsätta läsa och hoppas på regn!

puss!


Kommentarer
Postat av: Malla-Hängbralla

Fan va tråkig du är som aldrig uppdaterar...................................................

2009-10-02 @ 13:51:54
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback