Wolli Bolli!

helluuuu
ligger i sängen och halvfryser, men de börjar bli varmt under täcket.
tränade fotboll idag, skönt som fan att vara igång igen, men trodde jag skulle dö där ett tag!
fick med mig Sandra på träningen också, skiitkul :D
hoppas du fortsätter stumpan, du " har ju verkligen fotboll i dig!" ;)

Annars har jag varit trött som en gnu idag,
fick mkt gjort med vårat PA igår,
plockade 12 Liter fläderbär, kollade på flaskor och gjorde en grov och detaljerad tidsplan!
feeeett nice!

men nu ska jag slockna till one tree hill!

puss!


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Nu är det tävling på min blogg, du har chansen att vinna 500 kr att shoppa för. Check it out!

2009-09-18 @ 18:25:48
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Malin

SNOPP!

2009-09-21 @ 15:48:19
URL: http://malinforsblom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart jag fortsätter ;) fixar och donar till träningen idag ju haha! puss på dig

2009-09-22 @ 14:27:52

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback