imorgon blir det lov på riktigt.

hej mina vänner! ♥
sitter och funderar på att gå och lägga mig med en film? :)
har varit i nypan & fikat med sofia idag, sen hämtade jag pappa på skavsta.
brun är han den jäveln, efter en vecka i det vårsoliga italien!
när jag stod och väntade på pappa utanför flygplatsen så spanade några killar in min bil, och gav en blick till mig i förarsätet som var full av respekt för min massiva bil.
cooolt.
sen när man kom fram till träningen på kvällen så kom vi inte in i hallen?
hepp, ingen träning.
då åkte jag & fia hem till henne och chillade med hennes bror och hans tjej, hon verkar trevlig! (hehe, skratta nu sandra! heheeheeheh)

imorgon är planerna noll, sen mamma dissade min idé om att pröva klänning till balen.
happ.
dissa bah.

men blir att soova mycket och länge, och löpning med en taggad lillebror!
han komme´r ju spöa mig med hästlängder.

godnatt,

pusssis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så grov! :D

2010-04-06 @ 11:32:32
Postat av: sandra

hahahha!

2010-04-07 @ 11:52:15

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback