jag är duktig.

fy faaaaaaaaaaaAAAAaaaAAAAaaaan vilket väder det är (!)
och de va inte finare att spela fotboll i, kan jag säga till er lucky bastards som satt inne och myste ner er i soffan.
på vägen hem från träningen var jag så sjukt sugen på något onyttigt.
något som antingen dröp av fett eller smockfull med socker, helst både och.
men jag tog ett hårt tag i min egna arm och sa ett högt NEJ.
sen fortsatte jag hem och var äckligt nära att svänga in på älskade ICA trossen och köpa ngt.
men jag kom förbi, och nu sitter jag här och har cravings så stora att man kan tro att jag är knarkare.
Så jag ska skala mig en morot som jag ska doppa i vitlöksröra.
jepp,
ännu ett litet jobbigt steg i rätt riktning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR RÄTTA TAKTER MADDE!

2010-04-21 @ 20:27:30

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback