söndag igen..

hejsan!
sitter och jobbar och det är dött som fan..
har ägnat senaste två timmarna åt att läsa Alex Schulmans "skynda att älska" väldigt bra faktiskt.
när jag kommer hem ska jag städa..
sen åka en tripp till rosvalla för seriepremiär!
hade velat speeeeela men vad gör man.
imorgon är det måndag, fuck..
orkar knappt med skolan. vill gömma mig under en sten tills studenten och hoppas att mina betyg fixar sig ändå.
samma med överflöds kilona.
men imorgon blir det iaf friskis på första gången på sjuktlänge och sen fotbollsträning efter det!
rivstart är grejen.
sen klurar jag fortfarande på hur man ska göra med balen, vet inte ens om jag har någon att gå med..?
hm, får tas tag i.
och en klänning vore bra att hitta också jaa.

puss på er.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback