sista dagen på "sommarlovet"

godmorgon mina fina.
har sovit lika bra som alla andra nätter här i umeå, helt sjukt bra!
hade väl varit jobbigt om det vore tvärtom..
innan jag somnade igår så planerade jag en massa inköp jag ska göra när pengarna kommer i september.
nummer 1 är en dator, helt klart.
men sen blev jag sjukt sugen på ett par nya träningsskor.
har ögonen på ett par Reebook easytone, som inte är så fasligt dyra. 79 pund på en engelsk sida, med 50 kr i frakt.
not baad at all!
För de skorna tränar benen och rumpan extra mycket, ni vet den där reklamen med svängande tighta ass?
jag googlade runt och folk typ lovprisade dom.
så, om några veckor så kanske jag har ett par!
puss på det!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback