sunday morning

godmorgon.
är så jävla slut, somnade runt halv tre igår, efter att ha jobbat en helkväll och kommit hem vid 01.30...
nu ska jag åka till vadsbro om 5 och jobba hela dagen.. kommer typ somna. köra dit är värst, så hinkar i mig kaffe nu.
har blivit så jävla kaffeberoende, eftersom jag jobbat varje dag i princip, och jag dricker bara kaffe när jag blir bjuden hos någon eller på jobbet, så nu har en smärre huvudvärk börjat om jag inte börjar dagen med en stor mugg coffee.
soler skiner idag, och jag hoppas på att den fortsätter göra det.

puss!

Kommentarer
Postat av: Tobias

I nyköping eller? :)



oj det var billigt.. jag betalade över 900 kr för mina

2010-08-01 @ 22:03:39
URL: http://grymtroligperson.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback