torsdag, redan?


nyklippt & fressssh

hejhej!

nu har jag hittat cykelvägen ner till stan iaf! duktig madde.
som sagt så cyklade jag ner till stan och bokade klipptid.
och fy fan. det kostade 395 kr med studentrabatt.
så sjuka priser, överallt! shit, jobbigt att mitt hår kräver klippning varannan månad.
men det är grymt skönt nu, men allt det slitna borta!
gick runt på stan i några timmar, köpte lite nödvändiga saker som bomullsrondeller, pennor, tändare osv.
fick även köpa vantar, för fan vad jag frös om händerna när jag cyklade!
i augusti liksom.
men men.
nu sitter jag i soffan och dricker te med mycket honung i, och det är asskönt att ha en tekanna/tepress eller vad man ska kalla det. Mmmm :)
men nu ska jag kolla på family guy!
puss!

Kommentarer
Postat av: Katarina

lägg upp bilder på ditt nya home ;) puss <3

2010-08-26 @ 17:52:06
Postat av: Madz

haha, det är stökigt och ligger saker överallt, så fort jag har städat och plockat ner allt där det ska ligga i framtiden så lovar jag att lägga ut bilder ;)

2010-08-26 @ 18:13:10
Postat av: mother

vad fint det blev.. både rummet och håret!! puss

2010-08-28 @ 08:36:04

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback