varför drömmer man alltid bra saker på mornarna?

godmorgon!
har haft mitt spännande idag redan..
ni som känner mig vet att jag gillar att sova au naturel och då gör jag ju det också när jag bor helt ensam!
så när jag ligger och sover och drömmer mina fina morgondrömmar för fullt, så ringer dörrklockan håårt och länge!
jag bokstavligen flyyyger upp och kastar mig mot.. nånting som kan täcka min nakna kropp.
jag får tag på filten i soffan och tassar upp och undrar vem faaan det är som ringer på, halv 9 på morgonen?
när jag öppnar är det elektrikern som ska byta ut kontakten till taklampan.. bara det att jag hade fått veta att han skulle komma på måndag, men han var snäll, och sa åt mig att lägga mig igen för jag lät förjävlig (true, det gör jag) och den satte han upp den nya lampan åt mig och tog med sig den gamla fast det inte var hans jobb.
gulle!! ville jag skrika ut, men.. jag kan inte skrika just nu, hehe.
vad som händer idag blir en överraskning, för oss alla! kommer antaligen cykla ner till universitetet och kolla runt lite.

CYA, Pussss

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback