and soon it will be friday again baby.

just nu bubblar jag över av förväntan inför det nya året!
kom bara lite plötsligt, en glädjerush av förväntan.
imorgon är det fredag, skola på förmiddagen, träning, inhandlande av en sista julklapp och sedan julmys hos jessica.
när jag åker hem på onsdag lämnar jag umeå version 1 bakom mig, och när jag kommer tillbaka igen är det den nya och förbättrade umeå 2.0 som gäller! mer plugg, mer mys, mer fun times.
veckorna innan jag kommer tillbaka till umeå igen känns dock som en efterlängtad semester i värmen.
jag ska bara njuta och träffa så många saknade människor som möjligt.
(puss på er)
julstress? inte här inte
nyårsångest över planer, outfit och champagne? inte hos mig.
från och med onsdag är det njutnings-mode on!

julpussar från mig.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback