dålig, jag vet.

sorry för uppdateringen guys, men jag har varit hos johanna sen i fredags och haft de gött som fan.
imorgon är det skola igen och intensivt plugg, så in i helvete.
en vecka till tenta på onsdag, och efter den åker jag äntligen hem!!
längtar som fan nu, och längtar också hur mycket som helst tills när jag ska åka tillbaka till umeå och flytta in på öbacka!!
ska ta upp mina kartonger ur förrådet imorgon och börja packa..
sjuk känsla, känns inte på riktigt.
men oj så bra det kommer bli.
nästa helg är det julmys som gäller iaf.
och nu, mineralplugg.
pussis

Kommentarer
Postat av: Jessica

Färdig med kostskiten nu!!

Bara mineralerna kvar!!

2010-12-12 @ 19:31:58
URL: http://syrrornastraning.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback