en vecka och fyra dagar senare.

hejsan.
har inte skrivit härpå ett tag.. kanske för mitt liv ryms bättre i mikroformat om man ska prata bloggande.
alltså, twitter har gått istället.
för let´s face it.
när man solar, badar och tittar på sjukligt mycket tv hela dagarna så finns det inte så mycket att yttra sig om.
midsommar var precis vad jag ville ha, stadsloppet blev röj som förväntat, t o m minderåriga josse hoppade över staketet och kom in på tullen för lite dansade.

men just nu då?
jag sitter i en sköön stol i husbussen aka partybussen, någonstans utanför strängnäs.
destinationen är Norberg och ett berg med släktingar.
på måndag tar jag tag i min jobbsituation och tar jobbet jag har undvikit. lots of money. personlig assistent.. ja, bara man får någon bra så löser sig väl allt.'
men det bästa är att jag är tjenis med bossen, nettan is my homie!

annars så har jag väl blivit återförsäljare av diverse bra grejer, shoppat inpackningar till håret och gått ner massor i vikt.

ha det bra, tills vi ses igen.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback