jag lider av kronisk snuva.

de rinneeeeer.

nej, skoja ba. för jag är grov.
idag var det första skoldagen för mig efter "lovet"
fan, har ju bara koncentrerat mig på att köra och teoria (som är bus lätt nu efter lite intensivande)
och sen massa segt jobb på helgen så vips så har man ett "lov".
 Dvs, inga sovmornar, check.
aktivitet mer än 5 timmar per dag, check.

härligt de där.

idag har jag snorat på bussen, haft 20 min i skolan som inte var värdelösa och myst med S.
sen kollat på mitt favvoprogram och kollade nyss klart på bröllopsfotografen. trodde den skulle vara bättre.
och nu är klockan 00:01 ooch jag kan inte sova va.
kul. kul.kul.kul.kul.

blir en film till då!

puss på er gullungar, imorgon blir de kallt!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback