sunday night.


jag känner mig svag i kroppen på något konstigt sätt.

har nyss gjort & ätit köttsoppan och pancakes, american style.
börjat packa lite smått, men de går sådär.
packar bara ner svarta saker, har inte bestämt mig om det är bra eller dåligt än.
saknar en väska med bra storlek att ta med att ha när man springer runt, för ego syster " inte kan ha samma väska en hel vecka i skolan fattar jag väl?"

?

jag gör aldrig ngt för henne igen :o

jag borde duscha också, men är lat. men måstemåstemåste.
hur även om jag försöker intala mig själv om att de visst går att duscha 4 på morgonen, så vet jag i hjärtat
att jag inte kommer orka det.
shit va jobbigt de ska vara att släpa sig in i duschen liksom!
men har ett kök att städa upp i nu,
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback