I wish.

jag har börjat fundera lite på vad man önskar sig i student present, så medans jag kommer ihåg bra saker skriver jag ner dem här så jag kan gå tillbaka och kolla!

♥ Clinique 1-2-3 steg för ansiktet

♥ en ny kamera!! typ en Canon G11, eller vad hette den där liknande Nina ?

♥ Tekanna och temuggar, fina och praktiska!

♥ Fina cocktail eller vinglas

♥ En resa! (behöver ju inte vara så dyrt när man har ryanair..) eller varför inte en kryssning?

♥ En GA.MA eller liknande plattång

♥ Pengar så klart.

♥ presentkort på Make Up store

♥ Pulsklocka

♥ Leila lindholms kokböcker "A piece of cake" och "One more slice"






ok, det kommer jag på nu.. åh, 41 dagar kvar gott folk!!!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback