Soldag

jag kunde inte sova alls igår.
jag skrev arbeten i omgångar, försökte somna, men gick inte så skrev lite mer.
sista gången jag tittade på klockan innan jag lyckades somna var den runt fyra..
när klockan ringde två timmar senare var jag så totalknockad att jag inte ens vaknade.
vaknade av solens hetta genom fönstret vid 8, och trots prov och annat viktigt så kände jag, jag stannar hemma idag. noll koncentrationsförmåga pga för mycket press gör det omöjligt för mig att få något gjort.
så idag har jag bara solat, myspratat med farmor och spelat fotboll med småkillar.
kvällen fortsatte med gudomlig fisk med pesto och parmesan.
imorgon tar jag upp slitet igen.
och ja, det är mitt eget fel att jag måste komplettera så mycket.
men ändå.
imorgon ska jag glassa på rosvalla när lillebror ska spela SN bollen, heja vitalisskolan!

PUSS


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback