söndag

för det första - ninis och freddis, jag har aldrig, ALDRIG haft kul på volyms dansgolv. så därför tycker jag som jag tycker! och fred, du kan ju inte uttala dig ;)

för det andra - nu är kicka-igång-ämnesomsättningen-maten inhandlad!
ska laga lite mat ikväll och frysa in så det blir lättare!

för det tredje - jag ska skriva klart mitt idrottsarbete idag. måste.

för det fjärde - nu ska snart en söt bebis komma och mysa med mig! eller ja okej då, hans päron ska hälsa på och då kan man ju sno honom lite?

för det femte: herrå!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jo, för jag vet vilken musik jag gillar och inte :P

2010-05-16 @ 19:37:51
Postat av: Madde

ja, men du har inte varit på volyms dansgolv och där är det sämre baby!

2010-05-16 @ 20:13:25
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Vi får väl se på onsdag :)

2010-05-16 @ 20:46:16

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback