sport-torsdag.

hejhej!
har varit på krikon i princip hela min vakna tid idag, hade prova-på-fotboll med fia för småbarn idag :)
sen hade vi träning, och fast jag inte lyckades fokusera ordentligt så var det skönt att träna ordentligt!
nu börjar matchen på TV, men fuck Weinhandl är skadad! stort minus för sverige, han har gjort mycket jobb den här turneringen!
hoppas få se min darling Markström på isen iaf, återstår att se!
imorgon ska jag jobba & fira mamma.
sen styr jag mot festligheter i kottorp!
ser fram emot en kväll med alla mina fina tjejer och massa annat roligt folk!

freddy, vi shakear som fan på tellus, right?

men nu ni ska jag lyssna lite på försnacket, och göra lite te :)

PUSS!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback