vilken underbar dag?


solen skiner, jag mår bättre, mitt H&M paket har kommit!
kan det bli bättre?
ja det kan det!
Fredrika som går under epitetet "Den Vackra och Smarta" fyller myndig idag!
HURRA HURRA HURRA!!!!
skickar en stooor puss till dig gumman, så ska vi röja på fredag <3

och jag har nog hittat ett sätt att komma i studentklänningen.
eller vad säger ni om att äta massor med fisk och bladgrönsaker och bli lovat att gå ner en storlek på 6 dagar?
ska prövas.
indeed.
nu ska jag fräscha till mig lite, har gått i samma kläder och fett hår hela helgen, inte mysigt.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, epiteten stämmer nog inte riktigt där men tack! :)

2010-05-11 @ 22:28:22
Postat av: josefin

Kolla gärna min kommentar om dim studentklänning och skrev sist du skrev den

2010-05-12 @ 23:18:32
Postat av: Anonym

josefin : jag har köpt en studentklänning, så det är fixat.

2010-05-13 @ 02:49:53

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback