4. Det här åt jag idag (söndags)



nästa bloggutmaningsinlägg kommer en dag sent som ni ser, har sovit borta hela helgen.
så i söndags när jag vaknade brevid johanna så var jag vrålhungrig.
vi hade mysadvents frulle, det här åt jag:

fil med blandade frön
hembakad fralla med philadelphiaost, gravad lax & ett ägg
smörkola kaffe med mjölk
(och en lusseprins.. hihi)

vi åt väldigt sent, efter ett så det räknas väl som lunch.
middagen såg ut såhär:

3 pannbiffar
kokad broccoli, morötter och blomkål
stekt haricort verts och squash

sen tränade vi och när vi kom hem så åt vi äggröra gjort på mosade kokta ägg, en matsked philadelphiaost, hackad rödlök, salt och peppar. hur gott som helst, perfekt efter ett träningspass!

sen några koppar te på kvällen också!

och var så god, en mat-dag i madelicious liv.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback