Coop forum is growing on me.

jag har aldrig föredragit coop forum när det gäller att handla mat.
åker hellre till citygross, ica maxi eller hell, nästan willys också!
men idag skulle jag dit och leta iste, eftersom det knappt verkar finnas här i ume.
plus att det ligger nära D&D där jag handlade skor.
så då går jag runt där och letar, letar, letar....
frågar en anställd som inte hittar, så han får hämta någon annan.
den andra var en urgöllig kille som med en blickning förklarar att istet , tror det eller ej, står vid teet!
väl framme vid rätt hylla pekar han på påsar med iste. PÅSAR.
"har ni ingen färdigblandad?" klagade jag lite halvbesviket..
"nej det har vi inte"
"va faaaan är det med norrland och iste, finns ju knappt något!!!"
"haha, nej här gör man väl saker själv" säger snyggfan och skrattar med (åt?) mig.

sen gick jag.
men jag ropade tack över axeln.
2 minuter senare gick det upp för mig att han va snygg.
tusan också, alltid så seg.
aja, blir att handla mycket på coop i framtiden då!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Coopcoopcoop!! :D

2010-10-22 @ 07:42:16
Postat av: katarina

låter som coop får en ny stammis ;)

2010-10-23 @ 20:24:00
URL: http://katarinaacorell.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback