gomörra onsdag.

hej!
vaknade med ett ryck fem i åtta.
faaaaaaaaaaaaan!
från 07.30 måste man ha märkt sin cykel med en namnlapp och den ska sitta där hela dagen för dom ska rensa cyklar utanför. öppnar persiennerna, tur alla är kvar.
klottrar ner mitt namn på ett papper ur mitt block, kommer ut och märker att det regnar..
tackar gud för att jag snart ska bika ner till skolan, annars hade min lapp regnat bort kan jag säga.
idag är det skola, plugg med jessica, visa lägenheten för johanna & rugbyträning som gäller!
kommer bli grejt.
ha en bra dag lovers!

Kommentarer
Postat av: Näddy

Lover, skynda dig hiiiiit(alternativt flyg mig till dig!!)

2010-10-20 @ 13:19:47
Postat av: lovisa

Vad gör du idag?:)

2010-10-20 @ 13:37:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback