I'm BAAACK!

fast ni kanske inte ens märkt att jag varit borta?

har varit datorlös i två dagar och haft panik för jag inte konstant har tillgång till facebook, mejl osv.
snacka om datorberoende!
här har första snön kommit, och fyfan, stannat kvar. alltså har vi en blåsig, solig vinterdag idag med -2 grader!
första tentan idag också, och när jag pinat igenom mig kolhydrater och annat jobbigt så kommer mitt säkra kort, räknedelen.
tar fram miniräknare, som blinkar "low battery" och dör efter ett tal.
.
.
....
jaha, det var ju lägligt.

så probably blir det omtenta i slutet av november, yay.
meeeeeeeeen nu ska jag snart ner till Kahl's och trycka i mig en chailatte och sen blir det middag och mys hemma hos jessica!
imorgon är det rugbymatch som gäller, och säkert lite mer filmmys :)

VIT HELG MINA VÄNNER, och den här gången ska de hållas!
för veckorna som kommer ojoj, då är det roliga saker på G :)

puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback